Październikowe zabawy w grupie Misie.
Severity: Warning Message: Undefined array key ".2" Filename: helpers/brm_helper.php Line Number: 21 Backtrace:
File: /home/pp21kk/domains/archiwum.pp21.kk.edu.pl/public_html/application/helpers/brm_helper.php
File: /home/pp21kk/domains/archiwum.pp21.kk.edu.pl/public_html/application/views/news/view.php
File: /home/pp21kk/domains/archiwum.pp21.kk.edu.pl/public_html/application/controllers/News.php
File: /home/pp21kk/domains/archiwum.pp21.kk.edu.pl/public_html/index.phpA PHP Error was encountered
Line: 21
Function: _error_handler
Line: 8
Function: convert_date
Line: 94
Function: view
Line: 315
Function: require_once
Październikowe zabawy i zadania Misiaczków.
W październiku rozpoczęliśmy realizację projektu „Zdrowo jem, więcej wiem” prowadzonym przez Fundację BOŚ i objętym honorowym patronatem przez Agatę Kornahauser-Duda.
Zadania projektowe „Poznajemy owoce i warzywa” współgrały z tematyką programową realizowaną w trakcie zajęć. W tym czasie skupiliśmy swoją uwagę nie tylko na wartościach warzyw i owoców, ale poznaliśmy pisaną literę A, a, O,o i ćwiczyliśmy kreślenie tych liter. Składaliśmy wyrazy z literowych rozsypanek oraz podejmowaliśmy próby czytania sylab i wyrazów, określaliśmy położenie poznanych głosek w wyrazie. Układaliśmy owocowe rytmy i rozwiązywaliśmy matematyczne, owocowe zadania. W ramach edukacji medialnej poznaliśmy owoce egzotyczne te bardziej i mniej znane przy użyciu monitora multimedialny. Pełny opis tych działań projektowych oraz fotorelacja w zakładce projekty.
Kolejne tematy naszych zajęć były dzieciom bardzo bliskie i bardzo ważne, dotyczyły emocji, dobrych uczynków, przyjaźni, radzenia sobie w sytuacjach trudnych, zwrotów grzecznościowych oraz naszych części ciała i zmysłów.
Misie wykazywały dużą aktywność w trakcie rozmów dotyczących rozpoznawania, nazywania emocji i opisywania stanów emocjonalnych w różnych sytuacjach. Dzieci w naszej grupie wspaniale rozróżniają zachowania pozytywne od negatywnych, znają zwroty grzecznościowe (dzień dobry, przepraszam, proszę, dziękuję). W trakcie zabaw badawczych, określaliśmy nasze doznania zmysłowe i rolę zmysłów w naszym życiu. Tematykę zmysłowego poznawania świata podsumowaliśmy filmem „Zmyślne zmysły”, w naszej sali pojawił się kącik sensoryczny, wykonaliśmy również tabliczki sensoryczne. Kreśliliśmy litery M,m, E,e. Bawiliśmy się w dziecięce kodowanie, ćwicząc umiejętność orientowania się na płaszczyźnie. Ćwiczenia gimnastyczne prowadzone były w ogrodzie przedszkolnym, a gdy pogoda na to nie pozwalała, prowadzone były w sali.