Szanowny użytkowniku!

(przewiń w dół, aby zapoznać się z całością informacji)

Mając na uwadze, że 25 maja 2018r. zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE znane szerzej pod nazwą GDPR (RODO) administrator serwisu internetowego https://www.archiwum.pp21.kk.edu.pl/ którym jest
Publiczne Przedszkole nr 21 w Kędzierzynie-Koźlu nazywane dalej Administratorem, dla spełnienia obowiązku informacyjnego określonego w art. 12 (Rozdział III)tego Rozporządzenia informuje niniejszym, że w obrębie serwisu stosuje następującą politykę prywatności :

Dane osobowe

  1. Użytkownik może przekazywać swoje dane osobowe Administratorowi za pomocą formularzy dostępnych na Stronie, jeżeli takowe występują w treści podstrony oraz za pomocą formularza logowania w celu uzyskania dostępu do zaplecza administracyjnego strony.
  2. Administratorem danych osobowych Użytkownika jest Administrator.
  3. Dane przekazane Administratorowi w ramach formularza zapisu na newsletter przetwarzane są w celu przesyłania Użytkownikowi newslettera.
  4. Administrator gwarantuje poufność wszelkich przekazanych mu danych osobowych.
  5. Podanie danych jest zawsze dobrowolne, ale niezbędne do podjęcia przez Użytkownika akcji, do której przeznaczony jest dany formularz.
  6. Administrator nie udostępnia przekazanych mu danych jakimkolwiek podmiotom trzecim.
  7. Dane są przechowywane przez czas niezbędny dla prawidłowego udostępniania informacji.
  8. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione.
  9. Użytkownikowi przysługują następujące uprawnienia:
    • prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
    • prawo do przenoszenia danych,
    • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu, jeżeli Użytkownik uprzednio taką zgodę wyraził,
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora.
  10. Administrator informuje niniejszym Użytkownika, że powierza przetwarzanie danych osobowych firmie Usługi informatyczne Witold Joniak, ul. Sienkiewicza 3 47-253 Landzmierz NIP:749-121-63-73 REGON 530600669 - w celu obsługi systemu zarządzania treścią strony. Firma ta podpowierza przetwarzanie firmie Kylos Sp. z o. o. ul. Wróblewskiego 18 93-578 Łódź, Oznaczenie sądu rejonowego:Sąd Rejonowy dla Łodzi - Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, NIP: 947-196-00-52 Regon: 100635787 KRS: 0000496957 - w celu przechowywania danych na serwerach

Pliki cookies

  1. Administrator wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, tablecie, smartfonie). Cookies mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Administratora.
  2. Administrator przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika, a następnie uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach statystycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania Strony.
  3. Administrator informuje niniejszym Użytkownika, że istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej, która uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika. W takiej sytuacji, korzystanie ze Strony przez Użytkownika może być utrudnione.
  4. Administrator wskazuje niniejszym, że pliki cookies mogą być przez Użytkownika usunięte po ich zapisaniu przez Administratora, poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Użytkownik.

Inne technologie

Administrator informuje niniejszym Użytkownika, że stosuje kod śledzenia Google Analitycs – w celu analizy statystyk Strony.

Logi serwera

  1. Korzystanie ze Strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywany jest Serwis.
  2. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. Logi obejmują m.in. adres IP Użytkownika, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, z jakiego korzysta Użytkownik.
  3. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze.
  4. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze Strony i nie są wykorzystywane przez Administratora w celu identyfikacji Użytkownika.
  5. Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania Stroną, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.
Do korzystania z serwisu wymagane jest zaakceptowanie tej polityki prywatności. Jeżeli jej nie akceptujesz opuść tę stronę. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych możesz kontaktować się pisząc na adres pp21@kedzierzynkozle.pl
akceptuję politykę prywatności - przejdź do serwisu
ładowanie strony

Projekty: Misiowe projekty

15 września 2015 r. misie

Misiowe projekty :

„POGADUCHY PODUSI ASI”

Projekt powstał z myślą o realizacji zadań zgodnych z koncepcją pracy przedszkola oraz rocznym planem rozwoju przedszkola na rok szkolny 2015/2016. Jego główną myślą jest wielopłaszczyznowe oddziaływanie w obszarach pracy z dzieckiem, integracji personelu przedszkola i jego pracy na rzecz dziecka.
Celem ogólnym projektu jest poznanie świata sztuki teatralnej i wspólne działania w jej zakresie, wspomaganie dzieci w rozwijaniu zainteresowań, wprowadzenie dzieci w świat wartości estetycznych i rozwijanie umiejętności wypowiadania się poprzez muzykę, małe formy teatralne.

Cele szczegółowe ukierunkowane na dziecko:

  • Rozwijanie wyobraźni, koncentracji uwagi
  • Rozwijanie pamięci
  • Rozwijanie umiejętności prezentowania się na scenie (w tym ćwiczenia artykulacyjne, ruch sceniczny)
  • Kształtowanie umiejętności pracy w zespole, dając poczucie współtworzenia i współodpowiedzialności podczas występu
  • Uczenie odwagi, eliminacja nieśmiałości
  • kształtowanie umiejętności rozumienia symbolu i języka teatru
  • uwrażliwienie na wyraz artystyczny dzieła teatralnego
  • rozwijanie twórczej aktywności i kreatywności
  • rozwijanie zdolności i zainteresowań
  • kształtowanie umiejętności odbioru sztuki teatralnej.

Projekt realizowany będzie na dwóch płaszczyznach: działania dzieci i działania kadry przedszkola dla dzieci i z dziećmi.

I W MOJEJ GŁOWIE…CZYLI SPOTKANIA Z PODUSIĄ ASIĄ
Podusia Asia –siostra Jasia aż po same rogi wypchana jest różnymi pomysłami, marzeniami i obrazami malowanymi przez dziecięce głowy we śnie. Na każde spotkanie z dziećmi Asia ma przygotowany jakiś pomysł. Dzieci na bazie symbolu, bądź jednego przedmiotu proponowanego przez Asię animują przedmioty, ożywiają je, uczą się ekspresji słowa oraz obycia na scenie, aż w końcu tworzą krótkie scenki teatralne, tworzą osobowości sceniczne i w efekcie końcowym przedstawienie teatralne.

II PANIE DZIECIOM, czyli przygotowanie spektaklu teatralnego „Mam chusteczkę haftowaną” metodą teatru aktywnego dla najmłodszych (czerwiec).

Planowane działania:

  • ja na scenie, czyli jak się poruszać, jak prawidłowo posługiwać się mikrofonem
  • nauka krótkich rymowanek i umiejętność ich prezentowania
  • malowane muzyką w mojej wyobraźni – interpretowanie ruchem z elementami pantomimy utworów muzycznych
  • teatr przedmiotu, czyli jak animować przedmiot i jak dać życie przedmiotom
  • ćwiczenia w mówieniu, czyli gośne i wyraźne mówienie
  • akademia pamięci, czyli ćwiczenie pamięci
  • nasz teatrzyk, czyli umiejętność współpracy z zespole i tworzenie spektaklu teatralnego
  • recytacja, czyli jak nadawać emocje tekstom literackim.

Do zabawy zapraszają: Marta, Alina i oczywiście podusia Asia.

„TRZY ŻYCZENIA GWIAZDKI Z NIEBA” –międzynarodowy projekt współpracy za pomocą platformy eTwinning

Celem głównym naszej wspólnej zabawy jest:

  • Kształtowanie umiejętności korzystania z mediów w pracy z dziećmi (edukacja medialna) oraz w procesie komunikowania się z innymi
  • Otwarcie się na kontakt z dziećmi w innych miastach/ krajach (edukacja międzykulturowa).

DZIAŁANIA

  1. Listopad: Pierwsze życzenie Gwiazdki: jesteśmy dziećmi tego samego nieba - wprowadzenie do projektu, zapoznanie z pacynką Gwiazdką, która spadła do nas, choć świeci na niebie tak samo mocno dla dzieci z Wrocławia czy z Dublina. Ma swoje małe życzenie i chce je spełnić: żeby dzieci na świecie były dla siebie życzliwe, otwarte i zawsze pomocne. W ramach działań dzieci wykonują zdjęcia grupowe i zamieszczają na platformie eTwinning, poznają swoje imiona, dzwonią do siebie. Dzieci odszukują też na mapie, gdzie znajdują się miasta partnerskie, próbują określić odległość dzielącą nas od siebie.
  2. GRUDZIEŃ: drugie życzenie gwiazdki: spełnianie świątecznych marzeń: gwiazdka spotyka się z dziećmi podczas video konferencji za pomocą komunikatora Skype: śpiewamy sobie nawzajem świąteczne pastorałki, wysyłamy sobie pocztówki z życzeniami.
  3. STYCZEŃ: trzecie życzenie gwiazdki: gwiazdka marzy o tym, żeby dzieci dobrze się bawiły, bo to zabawa powinna stanowić ich główną aktywność w ciągu dnia. Styczeń to miesiąc wyjątkowy, bo to czas karnawału. Gwiazdka prosi dzieci o przepis na dobrą zabawę. Wysyłamy za pomocą poczty elektronicznej ulubione zabawy, poznajemy ulubione zabawy kolegów i koleżanek z Wrocławia oraz Dublina, wybieramy tę najbardziej atrakcyjną.

Projekt zakłada współpracę trzech przedszkoli:
- Niepubliczne Przedszkole BIM BAM BOM we Wrocławiu
- Publiczne Przedszkole nr 21 w Kędzierzynie-Koźlu
- Magic Moments Creche and Montessori w Dublinie
Czas trwania: listopad – styczeń 2015/2016.

Liczymy na dobrą, atrakcyjną zabawę: Marta i Alina

Projekt „Każdy coś potrafi -Bohater tygodnia”

Celem projektu, który jest zgodny z głównym założeniem koncepcji pracy naszego przedszkola na bieżący rok szkolny, jest lepsze poznanie dzieci, ich zainteresowań, wyjątkowych umiejętności a przede wszystkim intensyfikacja oraz zwiększenie efektywności działań skierowanych na rozwój mowy i umiejętności społeczno -moralnych. Ponadto działania podjęte w ramach projektu są nakierowane na: -stymulowanie aktywności własnej dziecka -budowanie poczucia własnej wartości i prawidłowej samooceny -zdobywanie umiejętności przekazywania informacji -rozbudzanie zainteresowań -wzbudzanie ambicji i pracowitości 
- rozwijanie umiejętności społecznych, takich jak empatia, tolerancja, współpraca w zespole 
-aktywizowanie rodziców do czynnego udziału w projekcie poprzez pomoc dziecku w przygotowaniu niezbędnych pomocy i materiałów potrzebnych podczas prezentacji, lub bezpośredni udział w zajęciach.

Każde dziecko z grupy będzie bohaterem tygodnia, którego wybieramy w piątek podając państwu list informacyjny. 
Realizację projektu rozpoczynamy od miesiąca października. W tygodniu od poniedziałku do piątku nasz bohater będzie najważniejszą osobą w grupie, będzie miał swój kącik i czas zaprezentowania swojej osoby. Także rodzice mogą przyjść do przedszkola i podzielić się swoimi pasjami, przeczytać bajkę lub pobawić się z dziećmi, zaprosić nas do zakładu pracy lub na wycieczkę, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i godziny.

Harmonogram Bohatera Tygodnia

poniedziałek

Witamy Bohatera Tygodnia-wymyślamy sposoby miłego powitania naszego Bohatera, wręczenie do wypełnienia Księgi Bohatera

wtorek

Autoprezentacja Bohatera Tygodnia -mówimy o sobie gromadzimy w kąciku Bohatera Tygodnia rodzinne zdjęcia, pamiątki, i t. p.

środa

Niespodzianka Bohatera Tygodnia -propozycje fajnej zabawy, spotkania się z rodziną Bohatera.

czwartek

Zabawki Bohatera Tygodnia- ulubione (4 zabawki maks) dzielimy się zabawkami

piątek

Pożegnanie Bohatera tygodnia- podsumowanie jego panowania w grupie, wręczenie dyplomu, oglądanie Księgi Bohatera.

Bardzo zapraszamy: Alina i Marta.

 

Program „Przyjaciele Zippiego” to międzynarodowy program promocji zdrowia psychicznego dla dzieci w wieku 5-8 lat, który kształtuje i rozwija umiejętności psychospołeczne u małych dzieci. Uczy różnych sposobów radzenia sobie z trudnościami i wykorzystywania nabytych umiejętności w codziennym życiu oraz doskonali relacje dzieci z innymi ludźmi. Nie koncentruje się on na dzieciach z konkretnymi problemami czy trudnościami, ale promuje zdrowie emocjonalne wszystkich małych dzieci.

Jest to cykl 24 spotkań, realizowanych w najstarszych grupach przedszkolnych oraz w pierwszych klasach szkół podstawowych, w oparciu o bardzo starannie opracowane materiały.

Właścicielem programu jest angielska fundacja „Partnership For Children”. W Polsce, na podstawie podpisanej umowy licencyjnej, od 1 czerwca 2010 roku, wyłącznym przedstawicielem PFC, upoważnionym do upowszechniania programu „Przyjaciele Zippiego” jest Centrum Pozytywnej Edukacji.

Cele programu:

Jak rozpoznawać własne uczucia i jak o nich rozmawiać
Jak mówić to , co chce się powiedzieć
Jak słuchać uważnie
Jak prosić o pomoc
Jak nawiązywać i utrzymywać przyjaźnie
Jak radzić sobie z samotnością i odrzuceniem
Jak mówić przepraszam
Jak radzić sobie w sytuacji , gdy jest się krzywdzonym
Jak rozwiązywać konflikty
Jak radzić sobie ze zmianą i stratą , między innymi ze śmiercią
Jak pomagać innym .

Zachęcamy do udziału wszystkie dzieci z grupy Misie od października 2015 r. Alina i Aneta.

powrót do listy projektów